argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Педагогика  (Прочетена 2409 пъти)

crazy girl

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
Педагогика
« -: 10.10.2007, 10:40:34 »

Привет на всички.Аз съм студентка БФ втори курс,задочно.Исакм да попитам ако някои от вас се е явявал на изпит по педагогика при Къндева да напише няколко реда как протича изпита и какви въпроси дава,на какво държи.Много ще съм ви Благодарна.  :-)
Активен

Антония

  • Модератор
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 343
  • филологически факултет
Re: Педагогика
« Отговор #1 -: 20.09.2008, 08:22:56 »

И аз искам да знам как протича изпита при Къндева,ако някой знае нещо нека пише.
Активен

imvera

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 107
Re: Педагогика
« Отговор #2 -: 20.09.2008, 09:57:27 »

Изпитът е писмен,върху два от въпросите в конспекта,които Къндева обявява предварително,като разделя аудиторията на две групи-през колонка,за да не надличаш в листа на другарчето си.Преписването е Mission Impossible.Много държи на терминологията и на академичния език въобще.В редки случаи,след предаване на работата,задава по някой допълнителен въпрос.Оценките оформя и нанася веднага.Успех!
Активен

ElItO

  • Гост
Re: Педагогика
« Отговор #3 -: 20.09.2008, 10:49:46 »

Да, и при нас протече по същия начин, терминологията е много важна за нея. Наистина не се опитвайте да преписвате, макар че е изкушаващо, хвана 2-ма колеги и чак на ликвидацията ги пусна.
Активен

Антония

  • Модератор
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 343
  • филологически факултет
Re: Педагогика
« Отговор #4 -: 20.09.2008, 12:29:45 »

А от лекциите ли се готвихте за изпита или от учебника?
Активен

ElItO

  • Гост
Re: Педагогика
« Отговор #5 -: 20.09.2008, 15:50:35 »

Ог учебника.
Активен

FlexFit

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 124
Re: Педагогика
« Отговор #6 -: 21.09.2008, 00:20:48 »