argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: От ВСУ в ПУ  (Прочетена 1455 пъти)

bulgarien

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1
От ВСУ в ПУ
« -: 05.05.2011, 22:18:35 »

Привет на всички форумци.Преди да звъня за информация в ПУ реших да се обърна към вас.Аз съм студент във Варненски Университет в специалност МИО 3 семестър.От 3 години живея в Германия и се наложи да прекъсна,но още съм със студентски права.След няколко месеца се прибирам отново във България,но този път в град Пловдив.
Та направо към въпросите-как мога да се прехвърля *академичната справка е едно на ръка* в подобна специалност  и да не се налага да повтарям първата година.Ще съм ви благодарен за точни и ясни отговори. :wink:
Активен

lamerko

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 211
    • Моят блог
Re:От ВСУ в ПУ
« Отговор #1 -: 09.06.2011, 17:38:34 »

Яви се сега на кандидатстудентската кампания като нормален кандидат. Ако се класираш, при записването си носи академична справка... и на място ще решат кой курс да те запишат и какво да ти признаят.
Активен

marin2025

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1697
  • Прави добро ,пък каквото ще да става!
Re:От ВСУ в ПУ
« Отговор #2 -: 10.06.2011, 21:18:11 »

Не е необхозимо  да се явяваш на кандидат студентски изпит.След като се редовен студент от един ВУЗ можеш да се прехвърлиш в друг ВУЗ по същата специалност чрез дарение.Размера виж при инспекторките.Освен молба  до декана на факултета  , дарението също така и  се изисква и академична справка за да може някои от изпитите да ти се признаят.Възможно е да има някои различия в програмите на двата университета -затова е тази акад.справка.И  е необходим успех над 4-50 за различните специалностти --възможно е да има разлика .Задължително е да минеш през инспекторките за повече подробностти.
Активен
Всичко е любов

marmot

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 10
    • Научете повече
Re:От ВСУ в ПУ