argon bulletin board
Факултети => Филологически факултет => Темата е започната от: FNM в 29.10.2012, 15:26:31
-
Здравейте!
Имам приравнителен изпит по Педагогика при гл.ас. Къндева. Някой разполага ли с е-мейла й? Също, ако имате идея за приемни часове, каб. и т.н.
А намира ли ви се конспект? Нямах възможност да посещавам лекциите й понеже ми се дублираха, като време, с др. такива. В този ред на мисли, изпитът върху лекциите й ли е или учебник? И кой е той?
Благодарности!
-
Хора, не ви ли се намира конспект по Педагогика?
-
Хора, не ви ли се намира конспект по Педагогика?
Здравей! Имам конспекта от миналата година по Педагогика, но ние бяхме при проф. Радев и ас. Атанасова. Ако смяташ, че ще ти свърши работа, ще ти го изпратя. :-)
-
Привет!
Да, ще съм много благодарна! :-) Най-малкото ще получа някакъв ориентир.
-
Привет!
Да, ще съм много благодарна! :-) Най-малкото ще получа някакъв ориентир.
Ето, дано ти е полезен :-)
Конспект по училищна педагогика
1. Предмет, принципи, структура и функции на училищната педагогика.
2. Основни педагогически събития и категории. Формално, неформално и информално образование.
3. Някои теории за личността и тяхната проекция върху теориите на училищното възпитание.
4. Теории за училищния възпитателен процес.
5. Интелектуално възпитание в училище.
6. Социално и нравствено възпитание в училище.
7. Емоционално възпитание в училище.
8. Общи методи и форми на училищното възпитание.
9. Теории за подбор и структуриране на учебните съдържания в училищното обучение.
10. Учебен план, културно-образователна област, учебен предмет, учебна програма и учебник.
11. Същност на ученето. Теории за ученето.
12. Същност на преподаването. Теории за преподаването.
13. Техники на учене и техники на преподаване.
14. Процесни модели на училищно обучение – структури и закономерности.
15. Цели на училищното образование и обучение. Таксономии на целите на училищното обучение.
16. Принципи и методи на училищното обучение.
17. Системи и външни форми на училищното обучение.
18. Урокът като една от външните форми на училищното обучение. Типология и структура на уроците. Планиране на уроците.
19. Диференциация и интеграция на училищното образование и обучение.
20. Доцимология – теория за измерването и оценяване постиженията на учениците в училищното обучение.
-
Ей, че бързо! :-) Благодаря, оценявам го!
-
тц тц тц, този изпит ще го помня цял живот!!! Къндева опроверга твърдението, че теорията и практиката са едно и също нещо, което означава че на теория не е точно така!!! :-X :-X
-
моля спешно,ако някой може да ми прати на пощата темите урокът и доцимология :-(
-
Понеже темата ми е много интересна искам да попитам колегите как притече изпита? Защото, когато нас ни изпитва Къндева, на изпита ни имаше начални педагози със стаж по специалността по 25 години, та г-жа Къндева скъса доста от тях, представяте ли си по Педагогика......!!???
Поклон пред всички тях, защото до един бяха отдадени на професията си и я обичат, а такива колеги са малко, а за "теоретици" ... :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:!!!