argon bulletin board
Пловдивски университет => Наука и международно сътрудничество => Темата е започната от: loki1337 в 26.12.2025, 18:17:13
-
Здравейте,
Искам да споделя едно интересно откритие от последните дни, което мисля, че може да е полезно за всички нас. Наскоро имах доста неприятен казус с една куриерска фирма (класика...) и докато търсех в нета къде мога да подам сигнал, освен тромавата процедура в КЗП, попаднах на една нова платформа – Има оплакване https://www.imaoplakvane.bg (https://www.imaoplakvane.bg)
Първоначално помислих, че е просто поредният форум за хейт, но като се зачетох и разцъках сайта, ми направи впечатление, че концепцията е доста по-различна и професионално направена.
Какво всъщност представлява? Доколкото разбрах, идеята е взета от работещи модели в чужбина. Не е държавен сайт, а независима платформа, която използва "силата на публичността".
Ето какво ми хареса, докато го разглеждах:
Прозрачност на процеса: Когато напишеш оплакване, то става публично (разбира се, без лични данни). Това автоматично създава натиск върху бранда, защото никой не иска лош имидж в Google.
Система за проследяване: Не е като да пуснеш писмо в нищото. Има статуси – видяно ли е от фирмата, работи ли се по него, решен ли е проблемът.
Архив и Рейтинг: Можеш да видиш кои фирми най-бързо си оправят бакиите и кои просто игнорират клиентите. Това е супер полезно, преди да решиш откъде да пазаруваш.
Визуални доказателства: Платформата позволява да качваш снимки и документи към жалбата, което прави историята достоверна, а не просто "една жена каза".
Според мен точно такова нещо липсваше в България. Всички знаем, че официалните жалби отнемат месеци, а тук идеята е фирмите да реагират бързо, за да си запазят репутацията.
Още не съм пуснал моята жалба, но сериозно обмислям да го тествам. Някой друг попадал ли е на този сайт? Мисля, че ако ние потребителите го наложим, ще имаме доста по-силен глас срещу некоректните търговци и монополисти.
Ще се радвам да чуя и вашето мнение.
Поздрави!