argon bulletin board
Пловдивски университет => free ping => Темата е започната от: Francis в 03.10.2011, 18:06:59
-
Днес се опитах да се регистрирам във Фокус системата, но ми изкарва това:
Не съществува информация за студент с въведеният Факултетен номер.
Току-що започнах първи курс, трябва малко да изчакам ли или как?
-
Днес се опитах да се регистрирам във Фокус системата, но ми изкарва това:
Не съществува информация за студент с въведеният Факултетен номер.
Току-що започнах първи курс, трябва малко да изчакам ли или как?
Да, ще трябва малко да изчакаш, за да може всички да се вкарат в базата данни и съответно да имате достъп до услугите, които се предлагат.
-
Аз съм стори куср и се регистрирах наскоро в сайта на фокус и като си влезна в профила от домашния компютър ми показва всички данни в профила, НО в Биологическия факултет опитвам да се свържа към безжичната мрежа във въответното име и парола, но постоянно ми казва, чв свързването е прекъснато, колкото и да опитвам. А и друго нещо, аз опитвам да се свъзвам чрез телефон и той ми дава разни опции за избиране за настройк на връзката, но предполагам, те не трябва да се пипат и също така ме кара да въвеждам 2 различни имена в различни полета и парола, дали трябва имената все пак да са еднакви или това, което пише, че е публично може да е каквото и да е? Все пак пробвах и по двата начина и няма резултат.. Къде е проблема, та не мога да се свържа?!
-
Иди на този адрес: http://eduroam.uni-plovdiv.bg и виж секцията "Настройки и указания". Настройките за eduroam са еднакви за цял свят - можеш да разгледаш и други указания, само че без сертификат.
-
Опитвам се да се регистирам във фокус ама ми илиза това
Поради технически причини системата Фокус не може да изпълни Вашата заявка.
Причината е: GDS Exception. 335544352. no permission for read/select access to COLUMN ACTION_NAME
-
Здравейте,
Проблема е известен на всички, от които зависи неговото решаване. Надявам се скоро да бъде отстранен. Грешката, която получавате е поради недостъпност на централната студентска база на ПУ от Фокус. Това се изисква само при нови регистрации, за да се удостовери легитимността на регистрацията.
Поздрави
-
Т.е. до отстраняването на проблема няма да могат да се правят нови регистрации. Би трябвало до няколко дни достъпа да бъде възстановен.
-
Вече е ОК и можете да се регистрирате във Фокус.
-
Zdraveite,na men syshto mi izpisva nesyshtestvuvasht fakulteten nomer.Zavyrshih semestrialno,no nomera vse oshte bi trqbvalo da e aktiven.
-
Опитайте да видите от тук http://uni-plovdiv.bg/pusi/login/ (http://uni-plovdiv.bg/pusi/login/) какъв е статусът Ви. Не съм запознат в детайли с информацията, която е налична в тази система, но предполагам че статусът ще се вижда. Ако не го показва изпратете ми на личен факултетният номер за да мога да проверя какъв е проблема.