argon bulletin board
Факултети => Факултет по математика и информатика => Темата е започната от: Севда Белева в 09.10.2013, 20:12:52
-
Как се сменя паролата, защото не виждам такава опция?
-
Всички действия свързани с поддържането на акаунтът се извършват чрез системата, която управлява потребителските акаунти - Фокус (https://focus.uni-plovdiv.net/), т.е. там където сте си направили първоначално регистрацията.
Действията, които можете да извършите там са:
- промяна на парола;
- промяна на e-mail;
- повторно изпращане на код за активация.
За целта е необходимо да знаете потребителското си име и парола и да влезете във Фокус (https://focus.uni-plovdiv.net/) с тях. Ако не ги знаете ето някой насоки как да ги възстановите:
- За студентските акаунти потребителското име се образува от представката stu залепена към факултетният Ви номер. Например, за ФН 123456789 потребителското име е stu123456789.
- Ако не помните паролата си има функция за забравена парола (https://focus.uni-plovdiv.net/security/forgot-login.do). В този случай трябва да помните с кой e-mail адрес сте се регистрирали и да имате достъп до него, защото новата парола ще Ви бъде изпратена там.
Ако тези насоки не Ви помогнат да възстановите достъпа до акаунтът си пишете на focus @ lists.uni-plovdiv.net (като махнете интервалите около @) и ще Ви съдействаме. За целта трябва да ни изпратите име, фамилия и ФН, с който е направена регистрацията Ви.
Извършените промени по акаунта във Фокус (https://focus.uni-plovdiv.net/) се отразяват в реално време и са достъпни в DeLC и всички други системи (https://projects.uni-plovdiv.net/projects/services/wiki), които се оторизират от Фокус (https://focus.uni-plovdiv.net/).
-
Благодаря за изчерпателния и професионален отговор! :) Сега нещата са ОК.