argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: МЕЖДУНАРОДНИ ИКОНОМИЧЕСКИ ОТНОШЕНИЯ  (Прочетена 1176 пъти)

nikita_666

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1

ZDRAVEITE :-)az sam kandidat studentka i 6te  sam vi mn blagodarna ako mi dadete informaciq po tazi tema.prosto nikade v saita ne moga da namerq kakvo to4no se iziskva za tazi specialnost.neobhodim li e izpit po geografiq ili e vazmojno da se vleze samo s s izpit po balgarski i angliiski?
nadqvam se 4e pone nqkoi 6te mi dade nqkakvi svedeniq
predvaritelno blagodarq :-)
Активен

Ивчето

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 9
Re: МЕЖДУНАРОДНИ ИКОНОМИЧЕСКИ ОТНОШЕНИЯ
« Отговор #1 -: 01.11.2007, 16:34:19 »

Здрасти :)
Аз също ще кандидатствам тази година.

Можеш да си избереш между български, математика, история или география + чужд език
Активен
Тайната на успеха е в постоянството към целта.

Ивчето

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 9
« Отговор #2 -: 01.11.2007, 16:45:17 »

Между другото ще използвам момента да попитам тези, които са кандидатствали с български език :

Как се оценява теста? Има ли определен брой точки за всяка част, какъв е той и горе-долу каква е системата за формиране на крайната оценка?
Активен
Тайната на успеха е в постоянството към целта.

`NenOKoPNa`

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1
  • Mon Ange est Ma Vie...
« Отговор #3 -: 03.11.2007, 14:34:27 »

Здравейте!Аз съм студентка МИО с Френски език 1-ви курс.Кандидатствах с  изпити по Езикова Култура и Френски.Изпита по български въобще не е тест  :wink: състои се от 4 компонента:
1.Към 60 думи да подчертаеш кои са написани вярно.
2.Текст,в който да поправиш правописните и граматически грешки.
3.Текст,в който да поправиш пунктуационните грешки.
4.Есе по зададена тема.