argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Въпрос?  (Прочетена 2319 пъти)

naruto

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6
Въпрос?
« -: 19.06.2008, 00:35:57 »

Здравейте, аз съм студент 1-ви курс мат. информатика задочно. Поради премахването на специалността (мат и информатика задочно). някой ще може ли да ми каже, ако студент има повече от 2.. невзети изпита какво става с него? Днес с колегите се чудихме и решихме да направим едно запитване.
Активен

Lil`Nigga

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 435
Re: Въпрос?
« Отговор #1 -: 19.06.2008, 00:50:21 »

Не е по темата, ама да питам, 1ви курс с повече от 2 невзети изпита, дори и да те пуснат 2ри курс, какъв е смисъла?
Активен

naruto

• Неактивен Неактивен
« Отговор #2 -: 19.06.2008, 00:57:03 »

Мда.. прав си верно е, че няя много смисъл, ама ... кво да се прави.Та по въпроса може или не?
Активен

Ники Вълчанов

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 526
  • History is written by the victors
« Отговор #3 -: 19.06.2008, 10:08:10 »

Мда.. прав си верно е, че няя много смисъл, ама ... кво да се прави.Та по въпроса може или не?

Здрасти Наруто Узумаки ;)

1во поздрав за ultra якия nick :)

По темата :)
Колко точно невзети изпита имаш ... не за друго ами ако имаш до 2 - записваш без проблем :)
Ако са повече от 2 (примерно 3) можеш да идеш до деканата и да се примолиш (с официална молба)
да запишеш с 3 невзети изпита като си измислиш достатъчно достоверна причина, че не си взел изпитите :)

Иначе винаги можеш да се направиш на разсеян и да пробваш при инспекторката да запишеш :)
Тя не винаги проверява :D:D:D
(но разбира се това е доста рисковано :) )

Най-добре си подготви яка пледоария и се виж с зам. декана доц. Манчо Манев (той е много точен и ще ти свърши работа, beleve it! :D )

Поздрав
          Ники
Активен
"Now everything is reflection
as I make my way though this labyrinth.
And my sence of direction