Здравейте,
Поздрави на the windy city
Нормално академичната справка се прави доста дълго (с дни). Но ако един човек си отдели цял ден и всичките хора са там, става без особени трудности.
Доколкото си спомням:
1. Попълва се молба до декана.
2. Плаща се таксата.
3. Ако деканът е там (почти винаги е в кабинета си), подписва молбата.
4. Попълва се документ с оценките в офиса на инспекторката и се праща в ректората (възможно е и човекът да отиде в ректората и да занесе документа с оценките).
5. Машинописката в ректората пише академичната справка (възможно е човекът да е там и да проверява за грешки, например).
6. После се дава на секретарката на ректора, която го предава на ректора за подпис и печат.
7. След това трябва да се отиде отново във ФМИ и да се даде акадмичната справка да бъде подписана от декана.
Voila, имате академична справка
На мен ми стигна един ден благодарение на декана (за подписите) и инспекторката (с един телефонен разговор до ректората съкрати съществено времето, което иначе трябва да изкара човек там).
Възможен проблем: Трябва да си припомните имената на преподавателите (с актуалните титли както по научната (напр. доктор), така и по преподавателската (напр. доцент) скала) и асистентите, както и хорариумите, защото тази информация е необходима за издаването на академична справка.
Успех и поздрави:
Атанас Чанев
п. Ако имате въпроси, пишете ми лично съобщение.