argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Моля за съвет  (Прочетена 1036 пъти)

gergan4e

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1
Моля за съвет
« -: 10.01.2007, 18:44:30 »

Здравейте на всички от форума на ФМИ. Незнам по какъв друг начин да намеря отговор на въпроса си, затова го задавам деректно във форума, сигурна съм, че все някой ще може да ми отговори, за което предварително благодаря! Завършила със специалност 'Математика и информатика' във ФМИ, ПУ, и от година и три месеца живея в Чикаго, САЩ. Имам възможността да си преравня дипломата от България, за което ми изисват да изпратя формуляр до ПУ, и същият този формуляр да бъде попълнен в ПУ и заедно с академична справка да бъде върнат до САЩ с печат и подпис от ПУ. Въпросът ми е следният- на кой адрес трябва да изпратя формуляра и адресиран до кой, или с кого да се свържа за да получа тази информация? Благодаря за всеки отговор, защото всяко мнение ще ми е от полза!
                                                                                 Гергана
Активен

mircho

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 335
Re: Моля за съвет
« Отговор #1 -: 10.01.2007, 19:03:41 »

ПУ си има отдел "Учебен" с ръководител г-н Димитър Бойков (Ректората - на ул. "Цар Асен" 24, стая 211, e-mail dboykov@pu.acad.bg). Обърнете се към него. Аз Ви препоръчвам да изпратите ваш близък, защото за издаването на академична справка и т. н. има административни такси и някой трябва да ги плати на място и е по-сигурно, че ще стане по-бързо.
Активен

artanis

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 589
    • http://free.hit.bg/artanis
Re: Моля за съвет
« Отговор #2 -: 10.01.2007, 19:55:40 »

Здравейте,

Поздрави на the windy city :)

Нормално академичната справка се прави доста дълго (с дни). Но ако един човек си отдели цял ден и всичките хора са там, става без особени трудности.

Доколкото си спомням:

1. Попълва се молба до декана.
2. Плаща се таксата.
3. Ако деканът е там (почти винаги е в кабинета си), подписва молбата.
4. Попълва се документ с оценките в офиса на инспекторката и се праща в ректората (възможно е и човекът да отиде в ректората и да занесе документа с оценките).
5. Машинописката в ректората пише академичната справка (възможно е човекът да е там и да проверява за грешки, например).
6. После се дава на секретарката на ректора, която го предава на ректора за подпис и печат.
7. След това трябва да се отиде отново във ФМИ и да се даде акадмичната справка да бъде подписана от декана.

Voila, имате академична справка :)

На мен ми стигна един ден благодарение на декана (за подписите) и инспекторката (с един телефонен разговор до ректората съкрати съществено времето, което иначе трябва да изкара човек там).

Възможен проблем: Трябва да си припомните имената на преподавателите (с актуалните титли както по научната (напр. доктор), така и по преподавателската (напр. доцент) скала) и асистентите, както и хорариумите, защото тази информация е необходима за издаването на академична справка.

Успех и поздрави:
Атанас Чанев

п. Ако имате въпроси, пишете ми лично съобщение.
Активен