argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Полагат ли се на задочниците стипендии  (Прочетена 7335 пъти)

MAC

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 54

Аз съм студентка първи курс задочно.Интересува ме имам ли право на стипендия и ако имам-от кой курс и при какви условия мога да я получавам.
« Последна редакция: 16.10.2008, 12:41:52 от Kelli_Mutu™ »
Активен

kalina

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 140
Re: Полагат ли се на задочниците стипендии
« Отговор #1 -: 16.10.2008, 11:30:15 »

Мисля че нямаме право на стипендия, да не кажа че съм убедена, но пак попитай инспекторките за по-достоверна информация (би трябвало да знаят)
 :y:
« Последна редакция: 16.10.2008, 12:42:00 от Kelli_Mutu™ »
Активен

Kelli_Mutu™

• Администратор
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2750
  • Юридически факултет
    • My photos
« Отговор #2 -: 16.10.2008, 12:42:28 »

Не, със сигурност. Нали затова сте задочно, защото можете да работите и нямате нужда от стипендия.
Активен

MAC

• Неактивен Неактивен
« Отговор #3 -: 16.10.2008, 13:54:20 »

Само не знам как реши,че щом можем да работим,нямаме нужда от стипендия...Иначе благодаря за изчерпателния отговор.
Активен

Kelli_Mutu™

• Администратор
  • Неактивен Неактивен
  • Юридически факултет
    • My photos
« Отговор #4 -: 16.10.2008, 14:20:44 »

Не съм го решила аз. Това е презумпция от Закона за висшето образование.
Иначе всеки има нужда от пари...
Активен

kalina

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 140
« Отговор #5 -: 16.10.2008, 14:45:59 »

MAC наистина е много тъпо това, едното с другото няма нищо общо, но "закон" какво да правиш. Общо взето задочниците на нищо нямат право  :wink:
Активен

Ицкей

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 239
« Отговор #6 -: 16.10.2008, 21:40:34 »