argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: OpenGL  (Прочетена 6257 пъти)

Stilgar

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 843
Re: OpenGL
« Отговор #20 -: 27.11.2006, 20:42:07 »

az puk sum mnogo navit na Direct X
ama da e 10
Активен
"Човек винаги трябва да си прави background" - Lia

JOKe

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2656
  • Code or Die
Re: OpenGL
« Отговор #21 -: 29.11.2006, 22:06:04 »

kat go nauchish sha napraish izbiraem :0
Активен

Stilgar

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 843
Re: OpenGL
« Отговор #22 -: 29.11.2006, 22:47:49 »

samo sreshtu 3ka po analiz:)
Активен
"Човек винаги трябва да си прави background" - Lia

JOKe

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2656
  • Code or Die
Re: OpenGL
« Отговор #23 -: 30.11.2006, 09:46:31 »

am sha izmislim neshto s taia 3ka :+)
Активен

А.Пенев

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 157
    • www.alexander-penev.info
Re: OpenGL
« Отговор #24 -: 30.11.2006, 11:37:19 »

...edno vreme nali iamshe nqkakav izbiraem po OGL ? ima li nqkakyv shans da ima podoben pak....
Имаше и пак ще има и то същия (дори може да е достъпен и за 1-ви курс), но засега не виждам кога ще стане това.
Активен
А.Пенев

JOKe

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2656
  • Code or Die
Re: OpenGL
« Отговор #25 -: 30.11.2006, 11:59:00 »

shte go poseshtavame opredeleno  stiga da sme studenti oshte
e stilgar shte e student de ;)) haha
Активен

Stilgar

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 843
Re: OpenGL
« Отговор #26 -: 30.11.2006, 19:11:30 »

ne e sigurno to studentskite prava se gubiat sled niakoia druga godinka
Активен
"Човек винаги трябва да си прави background" - Lia

Димитър Димитров

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 213
Re: OpenGL
« Отговор #27 -: 21.03.2007, 22:13:12 »

Извинявам се, че събуждам толкова стара тема но мисля, че тука имам един два полезни линка.

http://nehe.gamedev.net/

http://blackearl.data.bg/Books/(e-book)%20OpenGL%20Super%20Bible.pdf

А относно DirectX ili OpenGl мисля, че DirectX определено ще натделее в гейм индустрията. Не съм се занимавал много с DirectX но мога да кажа, че ако трябва да реализирам някой графичен проект определено бих се спрял на OpenGl.