За сега уговорката е еднократно. Тоест след това може да се променя времето. Иначе процедурата по заемане на зала е следната:
1. Трябва да се отиде при админите на петия етаж, те могат да видят програмата за съботите и неделите, направена според исканията на тези, които преподават.
Аз първоначално бях до декана преди да ме прати при админите, но в крайна сметка занапред тази стъпка се пропуска(ако тук не съм прав, който трябва сигурно ще ме поправи). Една неприятна подробност е, че програмите за събота и неделя не включват все още часове "от-до", а само пише за всяка зала дали се ползва през деня.
2. Като се намери свободна зала, се ходи при декана за да подтвърди той, че може. Там си носете анотацията за това, което ще разказвате, за да се пусне текста в "актуално" на страницата на факултета и да се залепят листчета до програмата, на 5тия етаж, на библиотеката и т.н.
3. След като декана подтвърди, се ходи при отговорника, който отключва залите (човека с мустаците - Ангел или неговата колежка) и на него му казвате да запише името ви и дали ви трябва проектор/още нещо.
4. На админите им казвате какъв software искате да има и още някакви претенции, ако имате.
5. После след някой друг ден проверявате, дали в залата има качен вашия software и това е май.
Хубаво е да се прави една седмица по рано това, за да може да се разпространи информацията, то това си е ясно.
Другото, което искам да кажа е, хубаво е някой да се ангажира за 17 и 18 с някаква тема, за да няма прекъсване и да свикват да ни имат предвид (за залите поне).