съжалявам не мога да се сдържа.
в първи и втори курс има 4 предмета за C++ и има лекции по 4 предмета не е само C++ .
в ТРЕТИ курс като дойдат студентите МАКСИМУМ 1 от тях знае какво е :
полимофизам // сведени глави на доло гледащи виновно.
рекурсия // следват усмивки на колежките
предефиниране на метод // следва чесане по главата
разлика между обект и клас ?//
!@!@#!@# ужас
колко бита е простият тип double //:)))
как се пише switch ? //какво е това никои не го е чувал това животно
е хора здраве му кажете другите 100 човека за какво са минали? според мен в 3ти курс трябва да има 1 информатик и другите ако са добре по математика да има 99 математика хубаво няма лошо доц. Донева и някои други какво са преподавали ? То и аз мога да оставя студентите да преписват странно написани неразбираеми лекции.
Част от хората учат за знания и са доволни и на 3ка ама да знаят за 3ка поне( примерно по математиките( или ако предмета ми е безинтересен) е кат си знам за 3 и като имам 3 да не би да се сърдя ? ДРЪНЦИ радвам се)
въпроса е че в ФМИ става малко абсурд 6тици бол 5тици бол 4ки бол - хората ЛЕШ знания??!?!?! следват сведени глави :+))))
От моя курс завършиха може би 80 човека.
поне 10 учат икономика
поне 5 работят като сервитьори
поне 5 работят като магазинери
поне 10 работят като дизайнери ( ОО НЕ ПОВЯРВАЙТЕ НЯМА ВРЪЗКА С ТОВА КОЕТО УЧИМ )
поне 10 работят като стругари, шофьори, пицаджии.
Да поне 10 работят като "ПРОГРАМИСТИ"
и останалите пият кафе:)
=> ~43% ( останалите) са научили как да пият кафе
Аз си виках а ве от хората зависи ако някои иска да научи нещо ще го научи е, не е така нали виждам приятелката ми иска да научи ама не може няма как няма кои да те бутне да ти даде тласък да те "включи" в играта да те зариби да програмираш, хората ходят казват едни и същи неща които с всяка година ги казват все по зле и ти се чудиш "КАКВО СТАВА"