argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: DeLC - как се генерира нова парола при забравена парола и изтрит е-mail от DeLC?  (Прочетена 1182 пъти)

Севда Белева

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2

Как се сменя паролата, защото не виждам такава опция?
Активен

Емил Дойчев

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 278

Всички действия свързани с поддържането на акаунтът се извършват чрез системата, която управлява потребителските акаунти - Фокус, т.е. там където сте си направили първоначално регистрацията.

Действията, които можете да извършите там са:
  • промяна на парола;
  • промяна на e-mail;
  • повторно изпращане на код за активация.

За целта е необходимо да знаете потребителското си име и парола и да влезете във Фокус с тях. Ако не ги знаете ето някой насоки как да ги възстановите:
  • За студентските акаунти потребителското име се образува от представката stu залепена към факултетният Ви номер. Например, за ФН 123456789 потребителското име е stu123456789.
  • Ако не помните паролата си има функция за забравена парола. В този случай трябва да помните с кой e-mail адрес сте се регистрирали и да имате достъп до него, защото новата парола ще Ви бъде изпратена там.

Ако тези насоки не Ви помогнат да възстановите достъпа до акаунтът си пишете на focus @ lists.uni-plovdiv.net (като махнете интервалите около @) и ще Ви съдействаме. За целта трябва да ни изпратите име, фамилия и ФН, с който е направена регистрацията Ви.

Извършените промени по акаунта във Фокус се отразяват в реално време и са достъпни в DeLC и всички други системи, които се оторизират от Фокус.
Активен

Севда Белева

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2

Благодаря за изчерпателния и професионален отговор! :) Сега нещата са ОК.
Активен