Здравейте!
Аз наистина съм Ви много признателна за активното отношение към проблемите на библиотеката. Разбира се, че сме отворени към всякакви идеи и предложения. Много бих искала да има повече студенти като Вас. Идеята Ви е чудесна. Аз също смятам, че човек цени повече нещо, за което плаща. Мисля, че не обясних добре предишния път. Не съм изцяло наясно със счетоводните въпроси, но нещата стоят горе-долу така: Библиотеката се финансира от бюджета на университета. Няма собствена сметка. Ако събираме читателски такси, те ще бъдат пак част от общите приходи на университета, т.е. все едно да бъдат увеличени семестриалните такси със символична сума. А като цяло съм против заплащането на всяка услуга, както се случва напоследък.
Що се отнася до глобата - абсолютно съгласна съм с Вас. Ние не санкционираме по никакъв начин закъснелите читатели. Даже им благодарим, че са се сетили да върнат заетите книги след 3-4 години. Внесла съм предложение, което трябва да се приеме от АС, да се добави следния текст в Правилата за обслужване на читателите: "Ако читателят се издължи доброволно, но със закъснение, за всеки започнат просрочен семестър обезщетява библиотеката с по една книга с актуално в информационно отношение съдържание".
Съжалявам, че беше изтрита една дискусия, която се превърна в махленска свада с една нередовна читателка, за да видите как реагират по въпроса Ваши колеги, които, за съжаление, са мнозинство.
Искрено Ви благодаря още веднъж и Ви уверявам, че обмисляме внимателно всички предложения. Бих се радвала на личен разговор.