argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Прехвърляне София - Пловдив  (Прочетена 1574 пъти)

BenzBeamerBentley

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 14

Здравейте колеги ,
Значи аз съм студент 3 курс в Нов български университет в София - специалност Право ,успеха ми не е нисък - над 5 ,какви са вариантите да се прехвърля от следващата година в ПУ? Помня че преди 2 години бях говорил с инспекторката не специалността и тя ми каза ,че не е проблем само трябва да направя някакво дарение в размер на от около 500лв на семестър = 2500лв.(оставащите пет семестъра като ги смятам сега,тогава бяха повече) и след това да си ги плащам отново по тарифи на ПУ.Другото което е ,че в НБУ не взимат оригинала на дипломата -само нотариално заверено копие .И от тази година в следствие на оценка 5.60 по История на България ,уча второ више в ПУ- Стопанско Управление.Предполагам че това може да е проблем при преместването и не е проблем да се отпиша или да прекъсна поне докато си заърша правото.Ако може някой да ми даде насоки как да реша собствения си казус ще съм благодарен :)
« Последна редакция: 07.09.2010, 08:48:55 от Banoffski »
Активен

Kelli_Mutu™

  • Администратор
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2750
  • Юридически факултет
    • My photos
Re:Прехвърляне София - Пловдив
« Отговор #1 -: 07.09.2010, 11:06:54 »

Най-добре е да говориш директно с учебен отдел. А и има срок, в който се подава молбата за прехвърляне.
Иначе ето линк с инфо за прехвърлянето: http://law.uni-plovdiv.bg/?p=131
Активен

law_master

  • Адвокат
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 547
Re:Прехвърляне София - Пловдив
« Отговор #2 -: 07.09.2010, 11:16:32 »

Banoffski, не си ли доволен от нивото на НБУ, за да искаш да се преместиш в ПУ или има финансова причина (понеже съм чувал какви са им таксите). Питам просто от любопитство :-)
Активен
ЮРИДИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТ

BenzBeamerBentley

  • Неактивен Неактивен