argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: За спорта в университета... и още нещо!  (Прочетена 4627 пъти)

justsomeone

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 38
  • Вярвам в невъзможното, следвам невъзможното ...

Добър ден на всички! Аз съм кандидат-студент тази година. Поради причината, че тренирам определени спортове ме интересува какъв е изборът в ПУ? И въобще има ли избор? Тъй като в СУ човек си избира спорта, който може да бъде всичко от фитнес до алпинизъм, до спортни танци и т.н.
И вторият ми не по-малко важен въпрос е следният - тъй като изключително много харесвам няколко специалности в този университет (Английска Филология, Международни икономически отношения, Социология) искам да знам какво е нивото, добро ли е? И въпреки че знам, че всяка година е различно, какъв ориентировъчен БАЛ ми трябва, за да бъда приет, като вземем под внимание, че съм момче?
Благодаря Ви предварително!
Активен
Breathe in and breathe out, you are a living creature! Be yourself, there're enough copies!!

hariti

• Гост
Re:За спорта в университета... и още нещо!
« Отговор #1 -: 14.03.2011, 16:55:21 »

Минималните балове ги има тук в секциите "Архив 20..":
http://www.uni-plovdiv.bg/site.jsp;jsessionid=48DC9516BBDC6FCDB299F1AA83947E54?id=324&ln=1

За останалите въпроси не мога да помогна, тъй като съм задочно маркетинг и при задочниците няма спорт и чужд език (изключвам филологиите и лингвистиките). Английската филология е на доста прилично ниво, за МИО-то потърси теми из форума - има го коментирано.
Активен

Spassova

• Неактивен Неактивен
  • Публикации: 174
  • III курс, Психология
« Отговор #2 -: 14.03.2011, 19:49:14 »

Футбол, баскетбол, волейбол, аеробика и фитнес.
Активен
Животът не е нито цел, нито средство. Той е право.
                                           Хайне

FIFPlovdiv

• Гост
« Отговор #3 -: 23.03.2011, 09:43:56 »