argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Въпроси за специалност Биология и Английски език  (Прочетена 2357 пъти)

vesincee

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 6

Здравейте! Аз съм кандидат-студентка и си избрах тази специалност.Ще държа матура по биология, но може да се явя и на изпит по биология, та някой знае ли какво предствлява изпита, тест/тема ? Ако има студенти от тази специалност, моля да ми дадете някакво инфо ! :-D Трудно ли е, колко са изпитите и т.н..  :)
Активен

ivan92ivanov

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 62
  • is.gd/medbio
    • Медицинска биология

Здравей Веси!
Изпита е направен по подобие на матурата - съдържа към 50 въпроса с отворен и затворен отговор.  Конспект за изпита както и примерни въпроси ще откриеш тук:http://web.uni-plovdiv.bg/mollov/bio/ksk/biologicheski-programa.pdf
Аз не съм от тази специалност, но съм запознат с нея. Според мен си избрала много приятна специалност. Единствената трудност която срещат студентите там, е че те са кандидатствали единствено с матура или изпит по Биология, и голяма част от тях нямат особени познания по Английски език, мислейки си че ще започнат от ABC, което  в последствие разбират че не е съвсем така. Разгледай хубаво учебния план от сайта на БФ и дисциплините които се изучават. Обърни внимание на това колко много практики са предвидени за вас! (при нас няма и една теренна практика за съжаление - само клинични) След четирите години на обучение ще имаш практикоприложен изпит по биология, практикоприложен изпит по Английски език, държавен изпит (или дипломна работа) по биология, и  държавен изпит/дипломна работа по английски език.
И след като те сплаших така с тези изпити, бързам да те успокоя че всичко това си струва: в крайна сметка завършваш с 2 квалификации (учител по биология, учител по английски език), а не като повечето от нас - само с 1;

Поздрави,
Иван Иванов
Медицинска биология 2 курс
Активен