argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Помощ  (Прочетена 905 пъти)

vili boteva

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1
Помощ
« -: 08.09.2014, 21:17:50 »

Имам нов факултетен номер,и не мога да влезна в системата на Focus.Пише,че няма такъв акаунт.Може ли да се изтрие стария и да ди направя друг?Моля,помагайте! :-(
Активен

Емил Дойчев

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 278
Re: Помощ
« Отговор #1 -: 16.09.2014, 12:05:19 »

За подобни въпроси пишете на focus [at] lists.uni-plovdiv.net. В случая конкретно ще ни трябва старият Ви факултетен номер. По възможност пишете от e-mail-а, с който сте регистрирана във Фокус за да не губим време в доказване на собственост върху акаунта.
Активен

tolkunova

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1
Re: Помощ
« Отговор #2 -: 25.09.2014, 21:26:54 »

Hi, I am a student of Erasmus program, how can I get to electronic system? or I cant? thanx!!! :-)
Активен

Емил Дойчев

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 278
Re: Помощ
« Отговор #3 -: 29.09.2014, 12:39:30 »

You could use some of the electronic services, provided by the CART Lab, if you have a faculty id. I am not sure if Erasmus students gets such.

The other option is to register as external user. For this you should contact with focus [at] lists.uni-plovdiv.net.

But, first it is better to check if you really need to use any electronic services provided by the CART Lab. Here is the list of these services: http://cart.uni-plovdiv.net/en/services. Unfortunatelly the description is only in Bulgarian, but you may ask for help the same email above.
Активен

Vassilka

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 15
Re: Помощ
« Отговор #4 -: 12.10.2014, 23:52:00 »

Здравейте! Забравила съм потребителското си име,във Focus системата,ползвала съм регистрацията си за последно в първи курс, а сега ми се налага да я използвам отново, понеже лекциите ни ще бъдат качени там. Има ли възможност да се изтрие старият ми акаунт и да се регистрирам наново, така че да мога да имам достъп до лекциите? Благодаря предварително за отговора!
Активен

Емил Дойчев

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 278
Re: Помощ
« Отговор #5 -: 13.10.2014, 09:24:15 »

Вижте информацията тук http://cart.uni-plovdiv.net/en/services/c.focus/faq и ако пак имате проблеми пишете на focus [at] lists.uni-plodiv.net
Активен

kaloyan_veselinov

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17
Re: Помощ
« Отговор #6 -: 13.10.2014, 15:15:30 »

Здравейте, от днес съм студент опитвам се да се регистрирам но ми пише следният текст Формата не е попълнена коректно. Моля, отстранете посочените проблеми и опитайте отново.
Не съществува информация за студент с въведеният Факултетен номер.

е ли е възможно още да не е обработена информацията от инспекторката
Активен

Емил Дойчев

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 278
Re: Помощ
« Отговор #7 -: 13.10.2014, 20:55:51 »

Вероятно изминава някакво технологично време след записване при инспектората до въвеждане в информационната система. С този аспект не съм запознат.

Фокус прави справка в тази система в момента на регистрацията на новия акаунт, така че веднага след като инспектората въведе информацията за вас където трябва ще можете да си направите и Фокус акаунт.
Активен