Здравейте колеги,
Вчера и днес ми се наложи да закривам дебитна карта (за изплащане на стипендии - от банка Хеброс). Ако някой иска да закрие дебитната си карта, той трябва да подаде молба до директора на банката. След 24 часа трябва отново да отиде до банката и след като му се удържат таксите, може да си вземе това, което е останало от парите му в картата.
На колегите, които взимат стипендия бих искал да кажа: Банка Хеброс ви удържа по 6 лева на година - такса, че през това време банката е оперирала с ВАШИТЕ ПАРИ. По същата логика трябва когато тегля заем, банката да ми плаща годишно такса, че аз оперирам с нейните пари. Това е възмутително! Още повече, че студентът не избира банката, която обслужва изплащането на стипендиите.
Понеже напоследък банките ЛЪЖАТ клиентите си, че такъв е начинът на работа в EU, бих могъл да опиша обслужването на студентска сметка в Националната Уестминстърска Банка (UK, който все още е част от EU).
Таксите, които бяха удържани за откриване, закриване и съществуване на сметката ми, възлизат на 0 паунда и 0 пенита. За сметка на това още на първия месец в сметката имах лихва от 1 пени.
Банка Хеброс е просто една от многото търговски банки в България с ужасно обслужване и нереални такси. Надявам се студентите в скоро време да могат сами да избират банката, където да бъдат изплащани стипендиите им и да бъдат избегнати некоректни отношения от банки като Хеброс.
поздрави:
Атанас Чанев
бакалавър по информатика