Да, приятно ми е да науча, че символите на ФМИ са добре приети от неговите студенти
.
По повод на горните постове ще дам следните обяснения.
Първо , откъде идват фланелките, а и другите символни и рекламни материали на ФМИ: значки, календари, рекламни диплянки и брошури (на български, английски, гръцки, турски), рекламни полиестерни торбички, CD-презентации (на български и английски), представяне на ФМИ на международни и национални образователни панаири и борси...
Ами средствата са от дарения и от план-сметките по платените магистърски и квалификационни програми, а останалото - идеи, дизайн, оформяне и реализация - от студенти на факултета.
Второ , на кого се дават.
Като награда на студенти, с които ФМИ се гордее - състезателите от отборите по математика и по информатика, спечелилите специализации по програмите за академичен обмен (CEEEPUS, LEONARDO, DAAD, ERAZMUS, ...), участващите в подготовката и реализацията на представянето на ФМИ на образователни панаири, срещи с кандидат-студенти, организация и провеждане на тържествените промоции за връчване на дипломите на завършващите студенти, посрещане и участие в реализиране на програмата на гостуващи чуждестранни студенти по международния академичен обмен, изнасяне на лекции в Ученическия институт по математика и информатика, участие в Студентския семинар по математика и информатика, участие в Студентската секция на Съюза на математиците в България и т. н.
Трето, дали могат да се закупят.
По принцип това са предмети, реализирани от средства на дарители и от дейности на студенти и преподаватели. Не могат да се продават като от фирма, произвеждаща такива предмети с комерсиална цел. Единствената форма е да се "продават" = дават срещу сума, която да е пак под формата на ново дарение за факултета
. Така правим по време на промоцията при връчването на дипломите, където на специален щанд, организиран също от студенти, се предлагат на абсолвентите, техните родители и гости. Мислим много как да ги предлагаме на всеки студент от факултета...
Ами това е - който се интересува, той винаги е информиран
....