argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Дезиз на един маркетолог-Маркетингът,това е всичко!!!:))))  (Прочетена 1222 пъти)

AIESEC Plovdiv

  • Управител
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 127
    • http://plovdiv.aiesec.bg

Здравейте, сериозно се замислих над маркетинговата стратегия за радиото и имам няколко предложения за теб:

1. Как смятате  идеята радиото да има  медиен партньор-голямо и утвърдено радио на пловдивския пазар,която да  бъде нещо като покровител и учител...и да помислим за взаимни ползи и на двете страни....нещо като ноу-хау,взаимна реклама и обмяна на опит....за тях студентите също са целева група....напр.Радио FM Пловдив, Enjoy и т.н.

2.В интернет рекламното пространство е неограничено и често се използва за подпомагане на организации с  идеална цел и на хуманитарни акции. Ето защо много добра възможност ще е да обменим банери със специализирани сайтове,които също се посещават от студенти-има много сайтове,специализирани за Висшето образование,дори и за ученеци не е лоша идея,има и различни сайтове,с които аз лично комуникирам относно АИЕСЕК и те са свързани именно с такива студентски инициативи и съм сигурна,че биха се заинтригували много силно....
Ако стане това,можем да помислим и за музикални банери, real -audio, flash банери и презентации и т.н.

3. Интересна стратегия е и в самите предавания да има някакви като рекламни игри, които да привличат все повече целевата ни аудитория. Можем дори да привлечем и рекламни партньори,които да правят именно тези рекламни игри.

4. Като старт на проекта,свързан с разработването на университетско радио на ПУ,много е важно и медийното отразяване на старта на проекта.Ако смяташ,че е добра идей,имам база данни с медиите в Пловдиския регион,с тях поддържаме много добри връзки,и когато от АИЕСЕК организираме дадена презентация или проект,винаги биват отразени в медиите и определено това оказва доста силно влияние върху качеството и количесвото на потребителите на продукта или услугата. Като за начало,мисля,че дори в университетският ни вестник няма все още статия за радиото-хубаво е да се разкаже за нещо,за инициативата,за екипа,който го  подготви,за възможностите,които предлага то на всички студенти на нашият университет.

5. Много е важно за дадена инициатива да се привлечат в подпомагане на осъществяването т.нар. алумни на дадена организация-било то правителствена или не...та....в случая организацията е Пловдиският университет, а алумни са всички бивши възпитаници на университета,бивши преподаватели,дори и тези,които живея в чужбина. За целта трябва да се направи една БД с тези бивши преподаватели или студенти,които имат все още някакви инициативи в университета. Има световна онлайн медия за всички българи,живещи в чужбина,много е добра,аз лично редовно я следя,и смятам,че рекламирането на университета в подобни сайтове ще е много добра стъпка към позиционирането на радиото във външната среда.

6. А защо и да не погледнем в бъдещото....много добра стратегия е да се рекламира пред бъдещите потребители на продукта-според мен радиото трябва да се рекламира във всички средни училища поне в Пловдивският регион,както и във всички университети от цялата страна за инициативата на Пловдивски университет-сигурна съм,ще има хора от други университети или училища,които да се заинтересуват от радиото.


Ще се радвам да споделите мнението си за предложените идеи....дори и една да реализираме от тях,смятам,че ще помогне много добре за популяризирането на проекта за по-дългострочно и ефективно развитие на проекта за Радио Неко.

Р.S.
И смятам,че трябва да се търси много силна подкрепа от страна на Ръководството на Университета и всички Преподаватели,наистина има нужда от това.
А защо да не се помисли и за дадена масирана рекламна кампания в целият университет-да се определи нещо като Ден на Радио Неко....и тогава да се използва т.нар. Директен маркетинг.тоест,да се ходи по лекции,да се разказва за Радиото,да текат цял ден Предавания,да има различни участници,да има нещо като Репортери от различни точки в Университета,разговарящи на различни теми със студентите.Смятам,че ще много полезно!


Това  е засега,очаквам вашите идеи и отговори:))))


Поздрави,
Яница Дернева,
Вицепрезидент "Външни връзки"
АИЕСЕК Пловдив 2006/2007
Локална Секция АИЕСЕК Пловдив
ПУ,15А сем.зала, тел.032/261-296
www.aiesec.org/bulgaria
skype: just_only_smily
ICQ: 281-522-483
e-mail: yanitsa_derneva@yahoo.com
Активен
The international platform for young people to explore and develop their leadership potential