argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: защо се изучава математика във ФМИ?  (Прочетена 3297 пъти)

artanis

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 589
    • http://free.hit.bg/artanis

Нека студентите да пишат, пък аз (а ако иска и някой друг) ще обяснявам, защо има смисъл да се учи математика. Само за справка - до миналата година и аз съм бил студент по информатика. Чакам мнения  

Атанас Чанев
Роверето, Италия
Активен

TeeRexX

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 739
  • изпратете ми анонимно пари в плик :)
    • www.myspace.com/teerexx
защо се изучава математика във ФМИ?
« Отговор #1 -: 08.01.2005, 21:47:00 »

Ima smisal da se u4i matematikata i spored mene (kato po izkliu4enie sme na edno mnenie s g-n Artanis) i v tova za poreden pyt se ubedih tazi u4ebna godina pri praveneto na kursovite proekti za pyrviq trimestyr v treti kurs informatika, kydeto obstoino si spomnih naprimer kakvo sym u4il po LAAG. Vsi4ko zavisi ot specifikata na programata, koqto se pravi razbira se.
Bih napravil uto4nenieto, 4e vyprosyt "za6to u4im matematika" e po-aktualen sred studentite po informatika, za drugite specialnosti vyv fakulteta bi bil sme6en.
Активен

JOKe

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2656
  • Code or Die
защо се изучава математика във ФМИ?
« Отговор #2 -: 08.01.2005, 23:52:00 »

Zashto se uchi MA1 - znaeh go ot kandidat studentski kursove a i .. se pak zashto mi e ?
zashto se uchi MA2 ? znam kvo e integral   i sq sam po shtastliv li : )
zashto se uchat Diferencialni Uravneniq.
Zashto se uchat Algebrichni stukturi.

na ostanalite matematiki im namiram prilojenie.,
Активен

Райчо Мукелов

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 486
  • I snuggle with subwoofers
    • HULTIG - Human Language Technlogy and Bioinformatics Interest Group
защо се изучава математика във ФМИ?
« Отговор #3 -: 09.01.2005, 02:57:00 »