argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Ще ми помогнете ли?  (Прочетена 6290 пъти)

nidisvet

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17
Ще ми помогнете ли?
« -: 21.05.2005, 00:29:10 »

Здравейте,
аз съм студентка от ПУ, за съжаление завършила само семестриално, специалност химия и физика. Минаха около 5 години от завършването ми и така се случи, че животът ме грабна (семейство, дете и т.н.) и така и не се явих на държавни изпити. Скоро ми свършва майчинството и се замислям съвсем сериозно над това да се явя и да ги взема тези изпити и дай Боже да работя по специалността си като учител. Сега ми е доста трудно, защото едва ли не,ще трябва да започна всичко отначало. Молбата ми към вас е да ме насочите към някаква литература, която я има в библиотеки извън ПУ-то и изобщо задачи по физика и всичко, което ви идва на ум и което би могло да ми помогне, да ме насочите. Имам останали конспекти по химия и физика и се надявам, че все още са актуални. Незная към кой друг да се обърна за помощ. Предварително благодаря!
Активен

kerina

  • Модератор
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 152
Re: Ще ми помогнете ли?
« Отговор #1 -: 17.06.2005, 15:38:17 »

Здравей nidisvet,

най-добре ще е да се обърнеш към учебен отдел
261 393 г-жа Хр. Минкова

Тя ще ти каже каква е процедурата, за да се явиш на Държавен изпит.
Активен

nidisvet

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17
Re: Ще ми помогнете ли?
« Отговор #2 -: 18.06.2005, 21:59:08 »

Минкова не отговаряше ли за чистата химия? Аз съм химия и физика. Само се притеснявам от това да не си изгубя правата и да не ми позволят да се явя на изпити. Вие можете ли да ми кажете нещо по този въпрос?
Активен

kerina

  • Модератор
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 152
Re: Ще ми помогнете ли?
« Отговор #3 -: 29.06.2005, 13:30:16 »

Г-жа Минкова отговаря за целия Химически факултет, а специалност Химия и физика е към него.