argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: 3D Engine  (Прочетена 2999 пъти)

Димитър Димитров

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 213
3D Engine
« -: 31.10.2007, 23:20:53 »

Въпроса ми е, можете ли да ми препоръчате готов 3D engine добре интегриран за C#?

Jack Johnson

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 704
  • Хора, пазете си здравето! То няма цена!
Re: 3D Engine
« Отговор #1 -: 31.10.2007, 23:58:28 »

Мога. По-точно google може.

http://www.google.bg/search?hl=bg&q=c%23+3d+engine&btnG=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5&meta=lr%3D

Навремето и аз ползвах някакъв 3D engine за .NET за някакъв проект в университета, но минаха вече толкова години, че не се сещам дори как се казваше.
« Последна редакция: 01.11.2007, 00:03:20 от Иван Давидов »
Активен

Димитър Димитров

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 213
Re: 3D Engine
« Отговор #2 -: 01.11.2007, 00:14:14 »

Да и на мен google ми даде няколко предложения но идеята ми беше да видя ако има някой с опит, какво би ми препоръчал. Трябва ми не за задание от унито, а просто за реализация на малко гейм проектче в свободното си време.

NeshtoSeSluchi

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 209
Re: 3D Engine
« Отговор #3 -: 01.11.2007, 09:31:43 »

XNA Framework
Активен
Форум на свободата в ПУ: http://smfc.xaxa.eu

JOKe

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2656
  • Code or Die
Re: 3D Engine
« Отговор #4 -: 01.11.2007, 12:36:09 »

интегриран с кво ? Ц ? Ц диез ?
ко туй ползвай нормални работи - Java + JMonkeyEngine
 Java -GPL лиценз
 JMonkeyEngine - BSD license
:P
Активен

Димитър Димитров

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 213
Re: 3D Engine
« Отговор #5 -: 01.11.2007, 15:09:16 »

Мерси за отговорите! Най - вероятно ще разгледам XNA-a.

NeshtoSeSluchi

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 209
Re: 3D Engine
« Отговор #6 -: 01.11.2007, 19:52:19 »

Историята учи, че ако си с MS не може да се прецакаш. Най-много да пропуснеш ползи. Между другото има managed DirectX 9 за .NET. Съответно доволна доза samples със C#.
Активен
Форум на свободата в ПУ: http://smfc.xaxa.eu

JOKe

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2656
  • Code or Die
Re: 3D Engine
« Отговор #7 -: 02.11.2007, 09:22:48 »

да ве абсурдно е да се прецакаш програмистите на Visual J++, J# и MFC или пък ASP 3.0 все още не са прецакани.. дам
Активен

deviser

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 247
    • портал за имоти
Re: 3D Engine
« Отговор #8 -: 02.11.2007, 10:18:52 »

да ве абсурдно е да се прецакаш програмистите на Visual J++, J# и MFC или пък ASP 3.0 все още не са прецакани.. дам

Преди 2-3 месеца на сайта на SUN (май беше там ..) имаше поздрав за тях: "Welcome Home" :-)
Активен

NeshtoSeSluchi

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 209
Re: 3D Engine
« Отговор #9 -: 02.11.2007, 12:47:56 »

да ве абсурдно е да се прецакаш програмистите на Visual J++, J# и MFC или пък ASP 3.0 все още не са прецакани.. дам

Защо тези на MFC да са прецакани (освен поради самия факт, че се мъчат с MFC)? А на първите 2 има ли програмисти? Аз такъв индивид не съм виждал, а ти? И в крайна сметка J++ е Java. Все едно ако спрат Visual Studio C програмистите дето са писани на него да са прецакани. ASP classic е кофти в кюпа, но според мен технологии които са out of date трябва да се разкарват. Насилствено! Ако Microsoft бяха правили COBOL колко проблеми щяха да се спестят...

Според мен един програмист трябва да може да сменя технологиите и винаги да работи с хита на деня (другият вариант е да пише на C). Бранша е такъв, че в момента в който се пусне една технология тя вече е умираща. Трябва да се бяга от умиращите технологии към по-актуални такива. Според мен важна е само бъдещата версия. Настоящата е твърде стара.
Активен
Форум на свободата в ПУ: http://smfc.xaxa.eu

Nikolay Manchev

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 185
    • http://www.manchev.org
Re: 3D Engine
« Отговор #10 -: 02.11.2007, 13:37:22 »

Има няколко съществени грешки в post-а ти.

... А на първите 2 има ли програмисти? Аз такъв индивид не съм виждал, а ти?

Аз съм писал на J++ и вярвам, че ме е виждал.

И в крайна сметка J++ е Java.

Не. Не е Java. Затова Sun осъдиха MSFT за нарушаване на лицензното споразумение, което забраняваше отклонения в стандарта.

Все едно ако спрат Visual Studio C програмистите дето са писани на него да са прецакани.

Отвсякъде си прецакан. J++ върви само върху MSJVM. Сещай се.

Поздрави,

Николай Манчев

Активен

NeshtoSeSluchi

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 209
Re: 3D Engine
« Отговор #11 -: 02.11.2007, 14:58:25 »

Нямах предвид, че ще върви. Имах предвид, че научените умения са приложими и програмиста няма да има проблем да си пропише на Java (нещо което не е вярно с J#). Току що забелязах, че съм написал "писани", а имах предвид "писали".

Професионално ли си писал на J++?
Активен
Форум на свободата в ПУ: http://smfc.xaxa.eu

Jack Johnson

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 704
  • Хора, пазете си здравето! То няма цена!
Re: 3D Engine
« Отговор #12 -: 02.11.2007, 16:02:02 »

<offtopic>
J++ += 1; // И аз съм писал на J++. Всъщност първите ми Java стъпки бяха на J++.
</offtopic>
Активен

Димитър Димитров

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 213
Re: 3D Engine
« Отговор #13 -: 02.11.2007, 19:52:17 »


<ИЗВЪН ТЕМАТА>
Не мисля, че в този бранш може да се ползва дума като прецакване. Не можеш ли да се приспособиш към нещо ново просто отпадаш. Но това е и хубавото, тоест човек трябва постоянно да се развива. Ако този човек няма стимул за това, то по-доре въобще да не се захваща с подобни неща.

</ИЗВЪН ТЕМАТА>

Иначе за managed directx9 да, но не ми се искаше да си разработвам сам двигателя(вярно е, че има и много примери и готов код но просто исках да си поиграя с нещо по-готово :) ). Относно XNA-a, мисля, че бая неща са направени по-лесно, като цяло ми харесва но ще видим какво ми е окончателното мнение след като го разчовъркам тотално.

Nikolay Manchev

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 185
    • http://www.manchev.org
Re: 3D Engine
« Отговор #14 -: 04.11.2007, 12:34:48 »

Нямах предвид, че ще върви. Имах предвид, че научените умения са приложими и програмиста няма да има проблем да си пропише на Java (нещо което не е вярно с J#).

Не съм те разбрал в такъв случай. Sorry.
Активен