Що да е риторичен? Съвсем на място си е!
Ти така или иначе нищо не можеш да направиш оттам, освен да сменяш шрифтове, фончета и др. глупости, но междувременно сайта да си остава тотално нефункционален.
Между другото според информацията вътре, в момента аз съм студент в трети курс
- красиво, но напълно невярно.
Не знам доколко се осъзнава това, но в наши дни децата вярват на нет-а повече отколкото на родителите и са далеч по-независими при избора си. Един свестен сайт би привличал будни и умни бъдещи студенти, докато в този си вид по-скоро ще ги отблъсне.
И вообще, ако преди няколко години на сайта е можело да не се гледа като на нещо съществено, то сега нещата не стоят така.
Помислете - всички ползваме компютри и интернет и дотолкова свикваме с тях, че стават важна част от ежедневието ни. И все по-често ровим в мрежата заради информацията там (а не за да си играем, сърфираме, чатим, губим време и др.).
Защото информацията е най-ценната стока днес - тя има свойството да бъде полезна!
И ако трябва да се направи полезен сайт, то първо трябва да се дефинира понятието "полезен".
Аз предлагам:
1. Да направим тук една дискусия и да оформим въпросник, който след попълване да обобщава какво, според анкетурания може и трябва да "прави" един читав факултетски сайт.
2. Наско да пише един мейл до и.д. Декана (Кой е сега?)и да поиска съдействие, щото тези "questionaries" да се разпечатат и раздадат на преподавателите и персонала, както и на студентите в ХФ.
И.д. да избере най-подходящия човек за статистическа обработка на резулатаите и да стане ясно какво трябва да има в сайта.
На този етап би трябвало да има ясна идея какво точно трябва да се направи. А това би трябвало да изясни и донякъде да персонализира действащите лица за следващите етапи.