argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: Моля за малко помощ  (Прочетена 1291 пъти)

aiur

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 26
Моля за малко помощ
« -: 23.12.2008, 04:37:34 »

Здравейте,колеги.

Аз съм студент 1ва година АФ.След 1-ят месец от учебната година ми се ноложи да отсъствам за дълго поради лични причини и сега след като се върнах,виждам че съм пропуснал много, да не говорим за материалът който съм пропуснал.А и нямам заверки.

Искам да разбера какви варианти имам и дали мога да продължа 2-ят семестър без да съм се явил на изпитите от 1-ят и дали мога да взема изпитите от този 1ви семестър по-късно,така че моля всеки който знае нещо по този въпрос за помощ.
Също бих искал да разбера дали мога да се явя на изпит без заверка,и ако не,дали все още още мога да получа заверки?
Благодаря Ви предварително.
« Последна редакция: 23.12.2008, 05:05:34 от aiur »
Активен

Антония

  • Модератор
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 343
  • филологически факултет
Re: Моля за малко помощ
« Отговор #1 -: 23.12.2008, 11:27:06 »