Представа си нямам от курса, но бих искал да коментирам малко по принцип ...
Точка 2 - защо всички очакват по време на обучението да им налеят цалото знание достатъчно от промоцията до пенсионирането?
Точка 3 - от знания САМО по компютърни науки полза никаква. Някои казват че информатиката е помощна дисциплина ...
Точка 4 - ами тогава ... що го записа бре???
През 2002-ра година по време на пролетния триместър това беше
единствената избираема дисциплина, в която се споменаваше вълшебната дума
компютър. Всичко останало бяха
извратени (лично мнение) математики, митническо и патентно право, правопис и правоговор и разни други меко казано глупави (отново лично мнение) дисциплини.
Записах го поради две причини:
1) Очаквах да правим счетоводен софтуер, а не да се учим на счетоводство! Няма нужда да си счетоводител за тази цел! Не искам да знам сметка 601 за какво се използва, достатъчно ми е да знам, че я има и дали е дебитна или кредитна!
2) Стори ми се, че това е възможно най-малкото зло, в сравнение с другите избираеми дисциплини!
Що се отнася до знанията
само по компютърни науки - съгласен съм, информатиката/програмирането е само помощно средство за решаването на някакъв конкретен проблем. В такъв случай нека аз задам един по-общ въпрос:
Защо точно информатиците/програмистите учат допълнителната материя, която е необходима, за да се разреши по програмен път даден проблем, вместо хората, които са професионалисти в конкретната област да си седнат на... стола... и се научат да програмират?