argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: зимен триместър 2ри курс - мнение?  (Прочетена 12873 пъти)

S. Hristova

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #20 -: 18.03.2011, 13:48:43 »

Колеги-студенти, пише ви Христова.  Доволна съм, че поне името ми Ви е направило впечатление.  Макар, че на лекциите ми идват 20-30 студента от спец. информатика. Останалите дори не знаят как изглеждам. Затова ми е чудно и как така имат мнение за начина на преподаване. И как така не намират доблест да застанат срещу мен, или да ми напишат искреното си мнение,  конкретните си недоволства, дори и предложения и прочие. И да видят лично, дали има ефект от тяхното възражение.  Всеки  разумен и коректен човек, независимо от възрастта му,  разчита на диалог.  А аз определено мога да кажа, че никога не съм бягала от диалог със студент/и.  Знаете  много добре как да ме намерите, ако искате диалог с мен  (и-мейлите, номерата на телефони и кабинети с приемни часове, всичко е в сайта на ФМИ). 
Активен

Георги Фурнаджиев

  • Гост
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #21 -: 18.03.2011, 17:49:07 »

@ioan_v - ето, получи се някаква връзка, другата седмица чакаме отзиви от евентуална среща, emai комуникация и т. н. Или поне информация дали е имало :-)
Активен

Veska Noncheva

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 45
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #22 -: 19.03.2011, 08:59:04 »

Ако дадете конкретни предложения и оплаквания, отговор ще има. Ако просто кажете - Не искаме да има предмет Теория на Вероятностите и Приложна Статистика, няма как да получите реален отговор.

Аз мисля, че студентите биха били прави, ако кажат: Не искаме да има един предмет Теория на вероятностите и приложна статистика.

И биха били много прави, ако добавят:

Искаме да изучаваме два предмета. Единият предмет да е Теория на вероятностите, а другият - Приложна статистика,

  • защото това са две науки, които имат противоположни цели, решават различни задачи,
  • защото анти-спам филтри за електронна поща се основават на теоремата на Бейс.
  • защото за изграждане на самообучаващи се системи се използват вероятностни модели,
  • защото задачата за определяне дали един текст в Интернет пространството или медийното пространство е субективен или обективен може да се реши със статистически методи,
  • защото статистиката дава средствата за обработка на анкети,
  • защото един огромен клас антуални задачи могат да се решат със средствата на вероятностите и статистиката
  • защото със статистически методи могат да се получат нови знания, може да се прогнозира,
  • защото, ако нямаме данни, описващи явлението, от Интернет пространството обикновено могат да се получат необходимите данни за да се реши задачата,
  • защото за да се разберат статистическите методи са необходими задълбочени знания от теорията на  вероятностите
  • защото за да се решават задачи от реалния живот са необходими задълбочени знания по статистика,
  • защото за да се прилагат статистическите методи е необходим статистически софтуер,
  • защото успоредно със статистическите методи трябва да се изучава и статистически софтуер,
  • защото …
Активен

Светослав Енков

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1864
    • Shark's Home Page
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #23 -: 19.03.2011, 10:30:54 »

Да, колежке Нончева, но тогава ще бъдем свидетели на 2 подписки, вместо една! Шегувам се, разбира се!

По мое време си беше точно така - 2 предмета бяха. По-точно дисциплината беше ТВМС, но се изучаваше 2 семестъра (т.е. цяла година, отоварящо на 3 сегашни триместъра, т.е. би могло по брой часове и материал да се приравни дори на 3 предмета), като в първия семестър се учеха Вероятности, а вторият Статистика.
Активен

Георги Фурнаджиев

  • Гост
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #24 -: 19.03.2011, 13:10:51 »

@Veska Noncheva - мога да потвърдя от практически опит, ама наистина опит, че десет седмици по X часа лекции и Y часа упражнения седмично едновременно за двете дисциплини не стигат. Хората идея си нямат за колко наистина интересни и полезни неща няма време. В този смисъл аз излязох недоучен (не обвинявам лектора и тогавашния асистент, такава беше програмата). Добре, че има книжки и з***ик за четене.

Но ... мисълта ми в момента е друга. Ще задам въпрос, който никой студент няма да му достиска да зададе. Как ще отговорите на следното мнение „Ми ето на, дори и да говорим с тях - едно си баба знае, едно си баба бае. Както са си решили така ще я карат - никакъв смисъл няма от диалог.“ Да уточня изрично - аз не го споделям.
« Последна редакция: 19.03.2011, 13:14:04 от Георги Фурнаджиев »
Активен

ioan_v

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 38
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #25 -: 19.03.2011, 14:52:51 »

Как ще отговорите на следното мнение „Ми ето на, дори и да говорим с тях - едно си баба знае, едно си баба бае. Както са си решили така ще я карат - никакъв смисъл няма от диалог.“ Да уточня изрично - аз не го споделям.

и на мен ще ми е интересен отговора, както и на голяма часто от курса... ( заради това и няма смисъл от диалог, освет студента да си осигури да чуе димите - "АЗ НИКОГА НЯМА ДА ТИ ДАМ ТОЯ ИЗПИТ"!
бих казал, че може би подхода на преподаване или направо материал - по интересен за студента. Да не говорим за ДЪРЖАНИЕ на преподаватели, които влизат 1ва лекция и казват:
- "НА МЕН НЕ МИ ПУКА ЗА ВАС! НЯМА ДА ВИ ГО ДАМ, МОЖЕ БИ ХОРА НА 1та РЪКА ЩЕ ГО ВЗЕМАТ" и т.н.
Никой не казва да го махнете предмета. Резултати се виждата от сиг 130-40 човека 7-8 имат 3ки, другото 2ки..
И какъв е смисъла, така научава ли се нещо? - НЕ! И сега на поправка или ще се намали критерия за 3 и уж си го взел ама какво си научил - НИЩО!

Ако имаше подписки и анкети, че то до сега сигурно трябваше да има изгонени преподаватели, но никой не зачита мнението на студента, а и как да стане 'приятели' преподаватели да бъдат махнати! :D

И все пак друга беше целта на темата ама нищо! :)
Активен

ioan_v

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 38
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #26 -: 19.03.2011, 14:59:58 »

Ако дадете конкретни предложения и оплаквания, отговор ще има. Ако просто кажете - Не искаме да има предмет Теория на Вероятностите и Приложна Статистика, няма как да получите реален отговор.

Аз мисля, че студентите биха били прави, ако кажат: Не искаме да има един предмет Теория на вероятностите и приложна статистика.

И биха били много прави, ако добавят:

Искаме да изучаваме два предмета. Единият предмет да е Теория на вероятностите, а другият - Приложна статистика,

  • защото това са две науки, които имат противоположни цели, решават различни задачи,
  • защото анти-спам филтри за електронна поща се основават на теоремата на Бейс.
  • защото за изграждане на самообучаващи се системи се използват вероятностни модели,
  • защото задачата за определяне дали един текст в Интернет пространството или медийното пространство е субективен или обективен може да се реши със статистически методи,
  • защото статистиката дава средствата за обработка на анкети,
  • защото един огромен клас антуални задачи могат да се решат със средствата на вероятностите и статистиката
  • защото със статистически методи могат да се получат нови знания, може да се прогнозира,
  • защото, ако нямаме данни, описващи явлението, от Интернет пространството обикновено могат да се получат необходимите данни за да се реши задачата,
  • защото за да се разберат статистическите методи са необходими задълбочени знания от теорията на  вероятностите
  • защото за да се решават задачи от реалния живот са необходими задълбочени знания по статистика,
  • защото за да се прилагат статистическите методи е необходим статистически софтуер,
  • защото успоредно със статистическите методи трябва да се изучава и статистически софтуер,
  • защото …

това като чета за пощи,анкети, филтри чак ми се доходи на ТАКЪВ предмет.. интересно ми се струва, вижте колко малко трябва да грабне студента да му хареса една дисциплина!
Та толкова ли е сложно да се промени подход и друго, не!
Я на упражнения да има разглеждане на такива софтуер-и, с пощи и филтри разглеждание, контролни такъв тип, да ти е интересно неща с компютрите като има.. а така само задачи и стоене във фейсбук докато свърши часа, защото не е интересно няма как да стане.. ето мнение!

Явно е по-хубаво да се вземе от малцина с 3ка от колкото да се направи да е интересно и наистина да се научи нещо. Но на дали преподавател ще смени книгите писани преди 20 години и тепърва материал за преподаване други и т.н. , мнение! :)
« Последна редакция: 19.03.2011, 15:11:17 от ioan_v »
Активен

Светослав Енков

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1864
    • Shark's Home Page
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #27 -: 19.03.2011, 15:05:35 »

Ами... Интересното е, че за да стигнеш до приложението, трябва да минеш теорията. Може би наистина на упражнения трябва да се показват повече приложните неща на математиката.
Активен

seltika

  • Гост
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #28 -: 19.03.2011, 16:19:41 »

Ако дадете конкретни предложения и оплаквания, отговор ще има. Ако просто кажете - Не искаме да има предмет Теория на Вероятностите и Приложна Статистика, няма как да получите реален отговор.

Аз мисля, че студентите биха били прави, ако кажат: Не искаме да има един предмет Теория на вероятностите и приложна статистика.

И биха били много прави, ако добавят:

Искаме да изучаваме два предмета. Единият предмет да е Теория на вероятностите, а другият - Приложна статистика,

  • защото това са две науки, които имат противоположни цели, решават различни задачи,
  • защото анти-спам филтри за електронна поща се основават на теоремата на Бейс.
  • защото за изграждане на самообучаващи се системи се използват вероятностни модели,
  • защото задачата за определяне дали един текст в Интернет пространството или медийното пространство е субективен или обективен може да се реши със статистически методи,
  • защото статистиката дава средствата за обработка на анкети,
  • защото един огромен клас антуални задачи могат да се решат със средствата на вероятностите и статистиката
  • защото със статистически методи могат да се получат нови знания, може да се прогнозира,
  • защото, ако нямаме данни, описващи явлението, от Интернет пространството обикновено могат да се получат необходимите данни за да се реши задачата,
  • защото за да се разберат статистическите методи са необходими задълбочени знания от теорията на  вероятностите
  • защото за да се решават задачи от реалния живот са необходими задълбочени знания по статистика,
  • защото за да се прилагат статистическите методи е необходим статистически софтуер,
  • защото успоредно със статистическите методи трябва да се изучава и статистически софтуер,
  • защото …

това като чета за пощи,анкети, филтри чак ми се доходи на ТАКЪВ предмет.. интересно ми се струва, вижте колко малко трябва да грабне студента да му хареса една дисциплина!
Та толкова ли е сложно да се промени подход и друго, не!


Съгласен, на мен също ми става интересно. Обаче при мен работите станаха наобратно. Интересен ми е хардуера. Бях тръгнал с интерес на лекциите на Шкуртов, но като видях какво се преподава, лелееееееее. Чувствах се все едно съм в училище в час по антична история. И беше още по смешен с това, че си прави архив със студентски изцепки, в които нищо чудно да се вкарват верни отговори, които той ги смята за грешни, защото през 60те и 70те нещата не са стояли така.

Примери за такива смешно-странно-плачевни истории мога да дам още.

За какъв диалог между студент и преподавател мрънкате. Нима никой не знае за тези архаични лекции ? И като се знае кво се прави по въпроса ? Все едно не ви е известно на всички за всички простотии, които стават, но е по лесно така нали - "пусни ти жалба", защото няма да се пусне. Всеки бяга от отговорност.

Фурнаджиев писа в другата тема "деца, деца и т.н." . Може и да си прав, може и деца да сме. Вие като сте опитни, очукани що не поемете инициативата ? Като повечето лекции са безинтересни що не проявите самоконтрол ? Що никой не натиска Шкуртов, че говори пълни бози, никой натиска Копанов, че избираемата му е с гръмко име, но въздух под налягане, някой каза ли на Костадинов, че на информатици доказателства не им трябват, а повече материал (точно почваха интересните неща, но часовете свършиха, защото като пиша програма трябва да знам доказателството на теоремата която ползвам  :evil: ) ? Много е лесно да се каже - оправяйте се сами. Обаче на тия дето вършим работата трябва да им вземем и заплатите.

Тук може би трябва да се каже, че идеята за университета е малко изкривена. Тук според мен трябва студенти и преподаватели да са от един отбор, а не противници както става. А защо става така, защото балът е прекалено нисък и влиза всеки който поиска - дискотекаджии и кафеджии. А защо влиза всеки ? Защото главата на рибата са бизнесмени, а не преподаватели. Както проф. Христова каза а и останалите преподаватели виждате колко човека идват да чуят нещо - 20-30 и вместо да се намалят тези специалности като бройки те се увеличават, за къв чеп са още зомбита ?
Пожелавам на всички алчни хора да се къпят в пари, да смърдят на пари, да спят на пари, само да се ометат по възможност на друга планета и да не пречат на другите.
« Последна редакция: 19.03.2011, 16:28:07 от seltika »
Активен

Георги Фурнаджиев

  • Гост
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #29 -: 19.03.2011, 17:49:38 »

Фурнаджиев писа в другата тема "деца, деца и т.н." . Може и да си прав, може и деца да сме. Вие като сте опитни, очукани що не поемете инициативата ?

И като поемем някаква инициатива, кво? Наричат ни тикви ...

Преди пет години и една седмица написах (дъвка с косъм за тоя, който издири и прочете темата):
Съгласен съм за обратната връзка. Добре е да я има, не, че някой даскал някой ще умре ако я няма. Някой поставял ли се е на мястото на студента? Хората ги е шубе. Много от тях отиват на занятия, ако отиват, смеят се на тъпите вицове на преподавателя, правят му мили очи да им пише нещо различно от двойка и бягат.

Никой не е заинтересован да коментира или го е страх да не си навлече гнева на глупака, от когото по стечение на обстоятелствата му зависи заветната диплома. Sorry за откровеността ама е така.

ПП: Името е вярно.

Прав ли съм бил?
« Последна редакция: 19.03.2011, 17:53:24 от Георги Фурнаджиев »
Активен

Светослав Енков

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1864
    • Shark's Home Page
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #30 -: 19.03.2011, 23:40:54 »

това като чета за пощи,анкети, филтри чак ми се доходи на ТАКЪВ предмет.. интересно ми се струва, вижте колко малко трябва да грабне студента да му хареса една дисциплина!
Та толкова ли е сложно да се промени подход и друго, не!
Я на упражнения да има разглеждане на такива софтуер-и, с пощи и филтри разглеждание, контролни такъв тип, да ти е интересно неща с компютрите като има.. а така само задачи и стоене във фейсбук докато свърши часа, защото не е интересно няма как да стане.. ето мнение!

Явно е по-хубаво да се вземе от малцина с 3ка от колкото да се направи да е интересно и наистина да се научи нещо. Но на дали преподавател ще смени книгите писани преди 20 години и тепърва материал за преподаване други и т.н. , мнение! :)

Да, но ако това разглеждане е свързано с учене, пак ще е този резултата!

Активен

gocev

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 29
  • Will code .NET for Food.
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #31 -: 20.03.2011, 17:34:16 »

Айде и аз да се изкажа по темата като активен студент...

Тези мрънканици ги имаше и миналата година абсолютно същия триместър и според мен са пълни глупости...

Значи можем по цял ден да стоим в кафета ама не можем да седнем дори и за 1 ден да прочетем нещо по даден предмет. Да правилно се изказах 1 ден, защото (с риск да си навлека гнева на ас. Пенев) съм работещ студент редовно и нямам възможност за повече време преди изпит. Щом аз успявам, а дори и понякога изкарвам по високи оценки от редовно присъстващите, смятам че мрънкането е излишно.

Относно професор Христова. Смятам че лекциите и са направени увлекателно, но материята не е от най-леките и лесни за запомняне. Дори сега ще се явявам за 4ти път . Колкото до методиката на преподаване нямам никакви забележки за разлика от някой други колеги тук който явно говорят каквото са чули, а не са стъпили и на 1 лекция.


Поздрави,

Никола Гоцев.
Активен
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Help Bunny by Copying and pasting him! Help him gain world domination.

Beginner

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 67
  • May the source be with you
    • Begginer's web
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #32 -: 20.03.2011, 20:12:31 »

Айде и аз да се изкажа по темата като активен студент...

Тези мрънканици ги имаше и миналата година абсолютно същия триместър и според мен са пълни глупости...

Значи можем по цял ден да стоим в кафета ама не можем да седнем дори и за 1 ден да прочетем нещо по даден предмет. Да правилно се изказах 1 ден, защото (с риск да си навлека гнева на ас. Пенев) съм работещ студент редовно и нямам възможност за повече време преди изпит. Щом аз успявам, а дори и понякога изкарвам по високи оценки от редовно присъстващите, смятам че мрънкането е излишно.

Относно професор Христова. Смятам че лекциите и са направени увлекателно, но материята не е от най-леките и лесни за запомняне. Дори сега ще се явявам за 4ти път . Колкото до методиката на преподаване нямам никакви забележки за разлика от някой други колеги тук който явно говорят каквото са чули, а не са стъпили и на 1 лекция.


Поздрави,

Никола Гоцев.

Малко не ми се вързва и не разбрах. Как така казваш, че ходиш на работа и нямаш време да ходиш до университета и в същото време даваш оценка на методологията на преподаване? Или това си е просто подмазване, за да няма 5-ти път?
Активен
Понякога стоя и си мисля, а понякога само стоя.

Светослав Енков

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1864
    • Shark's Home Page
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #33 -: 20.03.2011, 20:24:56 »

Beginner, не допускаш ли, че може да е ползвал записки или преразказ на лекциите от колегите си, въпреки че не е ходил на лекциите? Или че все пак е присъствал на 1-2 лекции лично?

Спрете с личните нападки, моля Ви се!
Активен

Beginner

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 67
  • May the source be with you
    • Begginer's web
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #34 -: 20.03.2011, 20:55:52 »

След като мислиш, че можеш да си арбитър на всички за всичко, мислиш ли,
Beginner, не допускаш ли, че може да е ползвал записки или преразказ на лекциите от колегите си, въпреки че не е ходил на лекциите? Или че все пак е присъствал на 1-2 лекции лично?

Спрете с личните нападки, моля Ви се!
че е достатъчно, за да правиш оценки и да нападаш други на базата на това че някой ти е преразказал лекциите или това че си ходил 1-2 пъти?

Енков: специално за теб пояснявам хиляден път: не нападам никой просто някои неща ми правят впечетление и изразявам мнение, било срещу един или друг. Поправи ме, ако греша, но това е предназначението на един форум, било той и ОФИЦИАЛЕН!
Все още мисля, че критиката може да бъде градивна! Самия факт, че повече преподаватели взеха отношение и може би накарахме някой да се замисли е достатъчно. Припомни си мойте мнения по превода на сайта на (турски и гръцки), махнаха ги тихомълколм. Така че, моля ти се не ми обяснявай кое е заяждане и кое не. Достатъчно съм толерантен към останалите и извинявай, че ме дразнят подмазвания.
Писнало ми е от хора на вашата възраст дето като им кажеш, че някъде има проблем те да отделят повече време да ти обясняват как не може да се промени, отколкото да го променят.


Крайно време е предметите и начинът на преподаване и отношение да се осъвременят. Многократно афиширате всички, че искате студентите да се държат като студенти, ама мисля че е крайно време някой хора да почнат да се държат като преподаватели. Може ли да ми кажете каква част от лекциите, които се водят са съвременни и се водят по подходящ начин (изобщо не визирам Христова). Да не давам други имена:
Динко Георгиев: който то 1 час водене на упражнения прекарва половин час в коридора в разговори по телефона. Престанете да ми се правите на ощипани госпожици всички като, че ли не знаете за какво говорят хората.
Активен
Понякога стоя и си мисля, а понякога само стоя.

antoniy

  • Управител
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 723
    • http://antoniy.net/
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #35 -: 20.03.2011, 23:22:32 »

Проблеми във факултета дал господ. Има проблеми с материала и с разни преподаватели. Тъй като това е форум, както сам каза, Beginner, и всеки пост е към дадена тема, нека ти напомня за какво е текущата тема. Определен студент се оплаква от това, че няма време да си научи, имал контролни след като му е предаден материала и видиш ли през 2 дни имал по един изпит. Еми няма как да не се съглася с колегата gocev. Човекът си каза, че се справя с всички тия неща дори с по-малко време от маса други хора, които все пак намират време да висят тук и да се оплакват с дни, а не да си седнат на задниците и да си четат лекциите. При мен си беше същата работа. Аз от втори курс си бачкам паралелно, та така и до сега - магистратура карам. Това не ми е попречило да си взема всички изпити, че даже хората и държавна поръчка ме класираха. И не, не съм зубър. Да кажем просто, че пия с мярка. Това е положението. Не може във всяка тема да се инжектират всички проблеми на факултета и все господин студента е прав. Е има случай, дето студента не е прав. Да беше поставил колегата ioan_v правилните проблеми в темата си, сега нямаше да го хуля него.

@Beginner, ти си оправдавай съвестта, че правиш градивна критика. Аз ти казвам, че си правиш гаргара с хората. И понеже си ми бил от курса, ако не си обърнал внимание, ще ти кажа, че съм си имал разправии с половин дузина преподаватели заради критиките ми към преподаването им. Не съм седял удобно вкъщи да си лянкам глупости във форума. И на поправки са ме пращали, оценки са ми намаляли и доноси са искали да пиша срещу някой си, щото както знаем в унито си е политика. Мисълта ми е, че си имам идея как се прави и на каква цена.

И пак да фокусирам тезата си спрямо твоите думи за ощипаните госпожици - ioan_v в конкретния случай е ощипаната госпожица. Тва е моето мнение.

Поздрави,
Антоний
Активен
Too short signature limits.

Beginner

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 67
  • May the source be with you
    • Begginer's web
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #36 -: 20.03.2011, 23:47:32 »

@Beginner, ти си оправдавай съвестта, че правиш градивна критика. Аз ти казвам, че си правиш гаргара с хората. И понеже си ми бил от курса, ако не си обърнал внимание, ще ти кажа, че съм си имал разправии с половин дузина преподаватели заради критиките ми към преподаването им. Не съм седял удобно вкъщи да си лянкам глупости във форума. И на поправки са ме пращали, оценки са ми намаляли и доноси са искали да пиша срещу някой си, щото както знаем в унито си е политика. Мисълта ми е, че си имам идея как се прави и на каква цена.
Мда. Не искам да разводнявам като питам с кой си правя гаргара... Човека според мен фокусира нещата по различен начин, ако следите по-добре темата преди това да стане и всички да почнете да ревете, че мрънкал да бяхте погледнали неговата тема "Защо ще учим 9 седмици" и това се оказа поредния безмислен флейм с отговори като - няма пари за парно и т.н... (не искам да изпадам в подробности щото пак се ядосвам на човешката простотия).
Винаги съм си мислел, че критиката е нещо хубаво, стига да се излага някой реален проблем, засягащ повече от 1 човек. В случая съм сигурен, че проблема засяга повече от 1!

Специално до теб, Антоний, не мисля, че всички твои критики на времето бяха основателни и идеологията беше съвсем друга (припомням спора ти с Христова и Ася Стоянова). Твоите критики са лично за мен бяха/са от съвсем различно естество.

ПП: Ако толкова много ви преча и ви убиждам изтрийте ми профила и си осигурете спокойствие във форума, нали така е по-лесно... в бг всички търсим единствено по-лесното...
Активен
Понякога стоя и си мисля, а понякога само стоя.

antoniy

  • Управител
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 723
    • http://antoniy.net/
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #37 -: 21.03.2011, 00:03:18 »

Бе никой не иска да ти трие профила. Карай по полека просто. За моите критики няма какво да говорим. Не са само с Христова и Ася (за Ася си бяха баш от естеството на преподаването й между другото).

Иначе по повод 9те седмици си спомням случай, който и ти трябва да помниш. Анализ 2, трети триместър на първи курс. Имаше КСК и нямаше как да се преподава 10та седмица. Поради тази причина се караше анализ 2 по 8 часа на ден няколко пъти седмично. Ас. Янков ни скъса задниците на тия, дето ходихме и си преподаде всичко. Не си спомням някой да е мрънкал по форума. Нито сме търсили компенсация, че някой ни е изял седмицата. Така си беше. Тук сега се търси под вола теле кой виновен, че студентите нямали време да се подготвят. Много материал, много контролни, много нещо. Абе кой търси лесното? Я помисли и ти.
Активен
Too short signature limits.

ioan_v

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 38
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #38 -: 21.03.2011, 01:58:53 »

Айде и ти обърни темата... обърна се там .. как има ИЗКЛЮЧИТЕЛНО лошо държание на преподаватели и никой нищо не прави както и сега.. защитавай ги.. че влиза и още малко ще бие студенти и да псува.. защитавай! Да не гоборим за стари материали( и какво радваш ли се че си учил по лекции писани преди сиг 10-20 години и колко нощи неща са излезли а немогат да седнат и да ги променят,няма ли да ти е хубаво над нов материал да учиш-съвременен?), материал за учене и преподаватели дето влизат и казват 'амааа не ми пукаа за васс..' защитавай ги ощее...
Ама как тей ще си признаете, че това го има, как тей ще се накаже преподавател за НЕПРИСТОЙНО държание..
да казват ' ай да ви го прочета набързо, че и на мен не ми се преподава и стои тук' и куп още неща... защитавайте ! ама нали е България, а някои от тях ако преподават в чужбина дали ще правят така там ?
Това ли е смисъла от разговор - да ти намали оценка или да те скъса, отколкото да се замисли, че наистина може да има нещо друго... пффф
« Последна редакция: 21.03.2011, 02:30:14 от ioan_v »
Активен

Гочева

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 5
Re:зимен триместър 2ри курс - мнение?
« Отговор #39 -: 21.03.2011, 02:43:37 »

Да, очевидно има проблеми по трасето "студент"-"преподавател".  Може да се направи нещо по въпроса. Например, както предлагате - анкета. Признавам, че това е моя отговорност във факултета.

Анкети сме правили и правим, даже има специални анкети за преподаването и преподавателите по дисциплини.

Преди правехме подробни професионално направени анкети с над 60 въпроса - виж Анкета 2:  http://fmi.uni-plovdiv.bg/GetResource?id=30

От 2 години сме сменили и опростили анкетата до 25 въпроса - виж Анкета 5:  http://fmi.uni-plovdiv.bg/GetResource?id=141

Но се оказва, че на практика от около 200-300 анкетирани има само 1-2 оплаквания. И по същата наука статистика, се вижда, че нищо съществено не научаваме, макар че има място и възможност за свободен коментар и оплакване. Допълвам, че анкетите са анонимни и се провеждат по време на занятия с добра посещаемост, като се анкетира мнението за друг преподавател и дисциплина.

Наистина тази година не сме направили подобна анкета, защото резултатите досега са били винаги за 5 и 6! Ако настоявате - не е проблем да ви анкетираме. Моля пишете ми и на мейла, ако считате, че трябва да се прави допитване.

Колкото до слабия интерес на към някои дисциплини е очевидно,  че вината съвсем не е само у студентите. Нека не се заблуждаваме - те са много по-точно информирани и за преподаването, и за преподавателя, и за изпита, отколкото си мислим. Едно е да дойдат в залата, друго е - да ги задържим, а съвсем друго - да ги научим на това, което се полага. За съжаление има и преподаватели, при които от 120 души курс ходят на лекции само 2-3 студента, но и там никой не се оплаква.

Просто се опитайте да бъдете по-активни.  
с

 

 
Активен