Привет!
И аз (?) мисля, че умът започва да съществува с вградена универсална граматика, която се донастройва за конкретните нужди, …
>> Мисля, че основната ти идея има смисъл.
Моят стремеж е извличане на знания за устройството на разума чрез вникване в устройството на езика на разума …, "разнищване" на разума.
Към развитието на речевите умения на детето от 0 години нататък върви и изследване на словесното творчество, на съчиняването, за което споменавам в предното съобщение и с повече думи по-назад, а за съчиняване трябват и представи, спомени, цели.
Език на разума е средство за описание на светове, цели, възприятия, състояния, спомени, отношения, действия и взаимодействия и пр. Затова третият план на "налучкването" е строене и обовноваване на език на разума от нищото (граматика на език на разума), който да е съобразен с нуждите на "зародиш на разум" ( още един успореден план ) да описва светове, възприятия, спомени, цели и т.н ….
>> Тези твърдения не ги разбирам. Но, ако ти си вярваш, започни:
- да ги описваш
- да ги моделираш, като започнеш с основните дефиниции
- в твоя трактат добави и какво е направено до сега в тази насока
- намери някой с титли и звания (и със знания), на когото имаш доверие и който да ти провери написаното
И ето ти дипломна работа. Опитай се да направиш и публикация.
И успех!