Айде да кажа нещо за АСД оня ден - проверявам задачата - изрядна (усъмних се, че е преписана, въпреки че беше разместила нарочно малко сорса). Гледаме с доц. Донева, на теорията писала глупости. И я повикахме колежката да я попитаме лично по задачата нещо. Питаме я (за опашка иде реч) - тия указатели *tail, *head за какво служат? Не можа да каже нищо. Писахме и 3, макар че можехме да и пишем с чиста съвест двойка. Е, да - тя ще каже - аз си написах всичко за 6, тия ми писаха 3. Но тя каза, че е доволна....
Това ли ви сме гадните преподаватели, колеги? Едно време, аз когато учех, задължително на изпита теорията се дискутираше с преподавателя, зависеше от преподавателя де. Сядаш до него, поглежда колко имаш на задачата (а и за нея можеше да идеш да дискутираш с асистента) и ти проверява теорията и те пита - това какво е, това от къде следва, този резултат как ще го обосновете? Говоря за изпити по математиките предимно, но и по информатиките имаше такива.
По АТЧ (нещо като станалите пословични Алгебрични структури) имах 3 - сядам, и доцента казва - от 7 теореми само на едната ти признавам необходимостта, ама имаш идеи, верно мислиш, ако искаш - да ти пиша 2, да се явиш за повече? Казах да пише 3, защото беше първия изпит от сесията и имах още 4 (тогава бяхме на семестри с по 5-6 изпита на семестър). И по математиките нямаше тестове, а 2-3 големи въпроса пишеш от-до с по 5-10 теореми доказваш вътре. И никой не мрънкаше...