От 620790 ме препратиха към 634675, оттам към интернет отдела им: 635060 и 607360. Първия дава постоянно заето, а на втория ми вдихнаха, ето разговора:
ЕК:Добър ден, Евроком.
АЗ: Добър ден, Атанас Терзийзийски се обажда от Източен 13, знаете ли какъв е проблема напоследък Интернета ви да е отвратителен, а тази сутрин непоносим и липсващ.
ЕК: Нямате Интернет ли?
АЗ: Ами не знам дали имам всъщност. За мен загуба на пакети от 13 до 15% е нямане на Интернет (цитирам това)
Ping statistics for 194.141.27.178:
Packets: Sent = 198, Received = 175, Lost = 23 (11% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 18ms, Maximum = 678ms, Average = 123ms
ЕК: Хм, не виждам проблем, изчакайте да пингна модема Ви. Вие каква антивирусна ползвате?
АЗ: Antivir, но не вярвам да е това проблема.
EK: Модема Ви се пингва, а понякога антивирусните програми спират пакети и интернета ви...
(няма проблеми, може и така да е, аз съм прост юзър, обаче)
АЗ: Е да де, но до следващия след мен ваш IP адрес: 217.10.240.177 всичко върви гладко и НЯМА проблеми - 0% загуби.
ЕК: А вие от къде взехте този адрес?
АЗ: (почти вече недоумявам да не би да съм сбъркал телефона и почвам да се изнервям) Ами пускам traceroute до dir.bg примерно и виждам следващия адрес след мен.
ЕК: Ами не знам, при нас няма проблем (и забележете аргумен на support) -- друг не се е оплакал. При нас всичко е ОК.
АЗ: На мен ми е ясно, че проблема е при Вас, просто Ви информирам да го оправите.
... чао, чао...
Кажете ми моя работа ли е да им проследявам мрежата и да им казвам къде са им проблемите. След като ме пренасочиха от няколко телефона и накрая попаднах на support, който ми дава такива отговори, аз просто нямам думи.... Накрая ми каза да се обадя ако имам проблеми, като че ли това обаждане не е проблем... оооххххх