argon bulletin board

Експертно търсене  

Новини:

Регистрирането на нови потребители е временно деактивирано.

Автор Тема: "Студентстване" във ФМИ  (Прочетена 20097 пъти)

Emi

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 339
"Студентстване" във ФМИ
« -: 03.10.2006, 18:57:37 »

Здравейте!  :-)
 Аз съм студентка първи курс във ФМИ и общо взето съм тотално объркана и не мога да осъзная още... че вече не съм ученичка, а студентка... и че тук нещата са доста по-различни.
Искам в тази тема студенти от по-горни курсове да споделят опита си като такива. Кажте например, как стоят не щата с ходенето по лекции? Задължително ли е да си ходи постоянно на лекции.. в смисъл, то е ясно че не е хубаво да не стъпваш на лекция, но пък ако ти се наложи да закъснееш или да пропуснеш лекция... записват ли те някъде... въобще допустимо ли е да пропуснеш лекции?
 Ами за упражненията? Ако пропуснеш упражнение трябва ли да го отработваш и отново? Аз работя и понякога ми се налага да закъснявам  за лекции и упражнения.... А ходите ли на така наречения Спорт??? Задължително ли е винаги да присъстваш на часовете по Спорт...
Хайде, пишете. Сигурна съм че на доста първокурсници ще им е интересно да научат повече за студентския живот във ФМИ. 8-)
« Последна редакция: 03.10.2006, 18:59:35 от Emi »
Активен

vocala

  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 31
  • May The Beer Be With Us
    • Строителен портал
Re: "Студентстване" във ФМИ
« Отговор #1 -: 03.10.2006, 22:43:57 »

Emi,
Не е задължително да ходиш на лекции и упражнения.
Някои преподаватели си водят списък на присъстващите, но общо взето това няма да ти е проблем.
Друг е въпроса че е полезно (поне в повечето случай) да присъстваш.
За спорта доц. Мекеров и доц. Манев обясниха в неделя на откриването как стои въпроса. Доколкото разбрах, можеш да запишеш избираема или факултативна дисциплина в повече, и така да си заместиш спорта. Или пък ако не ходиш, накрая можеш да положиш изпит и при успешно представяне всичко ти е 6+  :roll: